Dagen efter ett nattpass...

Ytterligare ett larmlöst pass... fick sova som en bebis hela natten igenom... förutom att jag var uppe klockan 2 och kissade (lite gammal får man ju vara)...sen så vaknde jag helt lagom 07.28, två minuter före klockan skulle ringa...utsövd o klar för en ny dag...

Jag har ju varit lite inaktiv nu över helgen.. men det beror ju på att jag har jobbat och haft lite mysigt sällskap/besök... så någon tid att blogga har inte funnits...men nu så är jag ledig ett par dagar.. så då kommer jag nog ha lite tid att blogga igen...

Jag tog lite bilder igår på södra berget, när vi var där uppe och tog en skogspromenad... kommer lägga upp dem under dagen.. ska bara rama in dem och lägga in copyrighten...

Nu, ska jag dock ta mig lite frukost...

Kommentarer
Postat av: Elle*

Alltid får man reda på allting sist.. *ler*
Hörde helgen var trevlig... Sköt om dej. Krama.

2007-04-23 @ 09:14:53
URL: http://confessionsofalolita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0