Dra mig baklänges o nyp mig lite!

Jag satt och kollade på statistiken jag har lagt in på min sida... och såg att jag fick en massa besökare från www.blogg.se och började fundera lite...hur i hela friden kan jag få det?

Så jag klickade mig dit.. och till min stora förvåning.. så upptäckte jag att jag ligger på topplistan... hur i hela fridens namn?

image127

Inte för att det är något som gör mig besviken.. tvärtom.. glad.. får ju hoppas att ni återkommer hit med.. alla ni läsare..=)

Såg dessutom att jag får en del besökare från min goda vän Pierre... det var en bra räknare som jag fått in på min sida faktiskt... statcounter heter den.. kan jag rekommendera..=)

Kommentarer
Postat av: MissEllie

Kul att du är med på topplistan :) det ska du helst klart ha creds för din blogg är bra och rolig att läsa :)
Listerine är väl inte dåligt med enligt tandläkare så har det inte den effekten som det påstår... Jag kör med flour skölj Dentan jag haha!

2007-04-15 @ 18:14:02
URL: http://missellie.blogg.se
Postat av: Blingbling

Jag med har varit på den där listan, fast på webblogg då =) Det betyder att vi är flitiga bloggare minsann.

2007-04-15 @ 18:15:12
URL: http://blingbling.webblogg.se/
Postat av: Lovisa

Grattis :) Kul att att du skriver. Jag kommer stanna kan jag lova.

2007-04-15 @ 18:15:17
URL: http://hallonkyssar.blogg.se
Postat av: ~M~

Fint du fått på din blogg. Inte konstigt att du hamnat på listan ;)

2007-04-16 @ 18:41:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0