Jag gillar ju inte såna här saker...

Men ok.. Anna.. du får din vilja igenom, jag ska fylla i listan...

Tio första

Första bästa kompis:
Jag kommer helt ärligt inte ihåg, min mamma har berättat för mig någon gång.
Första bil: En Daihatsu Charmant, en superkass bil, som jag tyckte var så underbar, för det var ju min bil.
Första kärlek: Sara och Lotta, de var bästa polare på skolan i Yngsjö, och båda två var helt sålda på mig, och jag på dem... vi gick i ettan..=)
Första husdjur: Jag tror att syrran och jag hade ett akvarie fullt med fiskar... jag hade en svart som hette Pekka...
Första semester: Har jag inget som helst minne av.
Första jobb: Sommarjobb som restaurangbiträde på Åhlens cafe i Lund.
Första köpta skiva: Me Phi Me eller nåt sånt tror jag...
Första riktiga kärlek: Pernilla, sällskapade i tre år.
Första piercing: Har ett hål i örat, som har vuxit igen nu.
Första konsert: Inner circle

Nio senaste:

Senaste alkoholdrycken:
En kall öl till hockeyn häromdagen.
Senaste bilfärd: Hemfärd från jobbet i Timrå.
Senaste filmen du såg: Strandvaskaren såg vi på jobbet i helgen.
Senaste ringda telefonsamtal: Till E i Östersund.
Senaste bubbelbadet: På brandstationen i Timrå
Senaste spelade cd: CD? Sånt spelar jag inte...
Senaste kyss: Med M för nån dag sen
Senaste gången du grät: Minns jag inte.
Senaste måltiden: Frukost bestående av Skogsbärsyogurt och müsli

Åtta har du nånsin:

Dejtat en av dina bästa kompisar: Nej.
Blivit arresterad: Nej.
Blivit kär vid första ögonkastet: Inte första, kanske andra...
Fastnat med blicken i någons urringning?: Öh, jo tack..
Sagt att du älskar någon utan att mena det: Nä, jag menar vad jag säger...
Haft ett one night stand: Har inte alla det?
Busringt till någon: Ja, sånt hände väl när man var ung.

   

Sex saker du gjort idag:

   

1. Spelat poker
2. Ätit frukost.
3. Duschat
4. Kollat på porr
5. Bakat bröd
6. Cammat

   

Fem favoritsaker utan rangordning:

   

1. Min pärla, Le Golf
2. Min dator, vad skulle jag göra utan den?
3. Min digitalkamera
4. Mobilen, som jag ringer gratis till fasta nätet på..
5. Sängen gäller nog för mig med.. sjukt skön!

   

Fyra personer du kan berätta allt för:

Vet inte om jag har fyra, men två finns, Pierre och Johan, de kan jag berätta allt för.

   

Tre val:

   

Blått eller rött? Rött vin är mycket godare än blått...=)
Sommar eller vinter? Sommaren föredrar jag
Choklad eller chips? Choklad är godare, helt klart.. är ju godismonster

   

Två saker att göra innan du dör:

   

1. Bli pappa
2. Hitta kärleken

   

En sak du ångrar:

   

Jag ångrar nog inget, men däremot finns det säkert saker man med facit i hand hade valt att göra annorlunda med.

   Fyra personer som du vill ska göra samma blogginlägg:

Pierre | Erika | Angelica | Jenny

Kommentarer
Postat av: Therese

Tja! Tack för blogg-komplimangen:) Jag fixade och donade ett tag men blev riktigt nöjd med resultatet- kul att det uppskattas!

2007-04-11 @ 16:08:37
URL: http://tezet.blogg.se
Postat av: Therese

PS: jag föredrar också rött vin framför blått DS

2007-04-11 @ 16:08:54
URL: http://tezet.blogg.se
Postat av: Pierre

för första gången har jag svarat på en challenge gubben..

2007-04-11 @ 18:18:20
URL: http://dapierre.blogg.se
Postat av: Weetzia

Jag har flyttat

2007-04-11 @ 22:10:17
Postat av: weetzia

hit dårå...

2007-04-11 @ 22:11:43
URL: http://weetzia.webblogg.se/
Postat av: Anonym

KÄNDA HUNKAR! hahaha, du skulle delat plats med Edvard Norton om du hade varit känd, vilket är en enorm ära! Haha, allt bra ikväll fina du? Kram...

2007-04-12 @ 00:04:45
URL: http://sannibanni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0