Nytränad...

Såja, då var man hemma igen från gymmet...

Jag har fått lära mig att jobba med magen mycket mer när jag kör ryggövningar.. vilket var en helt ny upplevelse.. och troligtvis kommer resultera i en underbar träningsvärk imorrn... för träningsvärk är ju skönt.. eller hur?

Dessutom så fick jag en chans att snacka lite med tränarna för Sundsvall Dragons, sundsvall dragonsoch höra lite om det finns motionslag här i stan.. för jag saknar basketen, det är inget snack om den saken alltså... och de står i startgroparna att starta upp ett lag, så jag lämnade mina uppgifter till dem, så får vi se om de hör av sig.

Det hade varit helt perfekt för mig att få träna två ggr i veckan, utöver det som jag tränar annars..då jäklar skulle man komma i from för beach 2007 snabbt.. men det lär bli ett projekt för beach 2008 istället, med tanke på att säsongen är slut redan.

Nu så hade jag tänkt hoppa i duschen, käka lite mat och sen blir det nog lite tv-spel eller poker... inte alls fel en dag som denna, då det är mulet o trist ute.

Kommentarer
Postat av: sandra

Du gillar rödbetssallad va? ;P

2007-04-18 @ 12:51:56
URL: http://sajjasbubbla.blogg.se/
Postat av: LisaMarie

Jisses vad du bloggar människa! :p Men träningsvärk är grymt skönt ja. Älskar när dagen efter min baletträning, då känns det i rumpan kan jag lova. I form för beach 2007 borde du väl vara redan, brandman o allt ju? ;) :p

2007-04-18 @ 13:57:29
URL: http://blablablalisamarie.blogg.se/
Postat av: Lari

Sandra: njae.. anledningen till den ståra åtgången av rödbetssallad är att jag köpte hem ett kilo nyligen, så det ska ju ätas..=)

LisaMarie: Man måste ju uppdatera lite.. =) Jodå, det är gött med träningsvärk ja.. grymt skön känsla! Tja, det finns alltid lite att önska gällande kroppen...

2007-04-18 @ 15:32:17
URL: http://webkocken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0