Seg som kola...

Morrn alla glada!

Ännu en natt utan larm har klarats av.. jag förstår inte att jag kan vara så duktig på att inte få några larm.. men visst, det är ju bra på sätt och vis.. ingen som skadar sig eller så... men jag vill jobba, vill lära mig.. vill utvecklas...men, jag tror nog att det kommer tids nog...

Trots att vi har fått sova hela natten, så känner jag mig seg som kola.. mosig i huvudet... vet inte om det beror på att jag vaknade en massa tidigt... första gången runt 5... sen så var jag helt vaken vid 06.30.. och sen lyckades jag nog somna igen vid 7.. för jag väcktes av telefonen lite innan 07.30....en ryckig morgon...

Vad dagen har att erbjuda.. det har jag ingen som helst aning om än...återstår att se...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0