Shopaholic

Fan..jag börjar bli shoppingberoende.. det här är inte alls bra... eller jo, jag har ju länge behövt handla nya kläder.. men fan, inte 2000:- på en vecka...men fan vad mycket skoj jag har hittat...

idag så har jag varit på stan en vända.. och jag har känt mig så sjukt jäkla snygg.. perfekt hårdag, jäkligt snygg klädsel.. och mina nya sneakers.. damn they look good on me!

Önskar att jag hade kunnat hitta min kamera.. då hade jag låtit er se min klädsel idag, men jag ska förklara den iaf...
Bruna tygbyxor med gulaktiga streck, loose fit, vit vanlig skjorta med krage, marinblå pullover som det står Hollister på och sedan mina nya Puma Del Ray's...

Nu ska jag nog bege mig hemåt för att dra ner på Step In och träna lite.. spana på några tjejer, om det finns...

Kommentarer
Postat av: Milla

Haha tänk om alla killar var shopaholics:D:D

2007-04-07 @ 18:03:48
URL: http://allgoodthings.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0