Smygpunka...

Jag har upptäckt att jag har fått smygpunka på ett däck... så jag ringde till en däckfirma här is tan och beställde en tid.. får se om det är nåt att laga, eller om vi ska byta hela däcket.. det är ett ganska så slitet däck nämligen.. han som jag köpte däcken av, han har kört emot en trottoarkant eller nåt... vilket har skavt upp en hel del av däcket.. så det var väl en tidsfråga innan det skulle paja... men men..

Tänkte få bilen balanserad med... så att man slipper alla dessa vibrationer när man ligger o kör motorväg... det var inte så farligt dyrt.. får bara hoppas att hela kalaset inte blir så farligt dyrt heller... men han kanske hade nåt begagnat däck till mig som inte kostade så farligt mycket.. jag hoppas på att komma undan med typ 1000:- för hela kalaset...

Jag borde äta nåt med.. är hungrig....

Kommentarer
Postat av: Pierre

annars har audi jävligt bra däck på sina bilar...

2007-04-24 @ 13:12:03
URL: http://dapierre.blogg.se
Postat av: Lari

pierre: haha.. jag har hört att audi går ganska så snabbt med.. lite för snabbt... ;)

2007-04-24 @ 15:03:00
URL: http://webkocken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0