Trötter...

Usch vad jag har sovit dåligt inatt... blir lätt så när man har varit ledig en vecka, och sen ska upp o jobba igen.. man är inte van att lägga sig i tid...

Ska ut till Timrå och jobba idag.. eller ja, det ska jag göra hela tiden nu fram till sommaren iaf...idag är det bilvård som gäller, vilket alltid är bra, man lär sig en hel del.

Sitter o käkar lite frukost.... Müsli och fil... inte mer än så...

Frukost

Ha en underbar långfredag alla!

* * *

Hah! Bilvård trodde jag jag ja, men jag hade glömt bort att det är långfredag... en så otroligt röd dag som det bara kan bli, vilket innebär att vi inte gör något alls arbetsmässigt på brandstationen idag... utan det är helt och hållet helt fria tyglar som gäller... jag ska lätt tvätta och städa min bil sen...

Söndag är det likadant på, och då funderar jag på att sätta igång och rubba upp och vaxa om bilen lite.. hade varit hur jäkla gött som helst att få se om man kan få fram den röda glansen igen...

Nu ska jag ta mig en kopp kaffe, och glida runt lite här...

Kommentarer
Postat av: Thomas Norrman

Den ser jätte cooooooooooooooooooool ut.
Glad Påsk på Dig
ThN

2007-04-06 @ 10:23:37
Postat av: Anonym

glad påsk
Kul att en kille bloggar :)

2007-04-06 @ 11:27:20
URL: http://www.lippglossgirl.blogg.se
Postat av: Jenny from the block

Jaså du gillar min tuttbild... :P

2007-04-06 @ 12:38:59
URL: http://tiki.blogg.se
Postat av: Mira

nu blev jag plötsligt sugen på musli. fasen!

2007-04-06 @ 15:19:26
URL: http://ingenvetvemdue.blogg.se
Postat av: beundrarna från skåne

hej goaste killen däruppe!

vi saknar dig nåt så kolosalt, tårarna bara rinner... vänta bara, vi kommer snart!!!
du får ha en riktigt go och glad påsk, hälsar
brudarna från gunnesbo och trastvägen!



2007-04-06 @ 19:05:33
Postat av: Lazy Girl

glad påsk tillbaka, hoppas du får många påskägg

2007-04-06 @ 19:29:26
URL: http://industrialview.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0