Vad göra på 11 timmar..

Har precis kommit hem från jobbet, ett pass som bjöd på två larm, ett om takplåt som blåste av tak och sen en containerbrand.

Nu har jag 11 timmar ledigt, innan jag går på igen.. och frågan är vad jag ska fylla de 11 timmarna med.
Snackade med Pierre precis, han stod på flygplatsen och väntade på sin Shorty... och jag blev den som fick höra när hans ögon upptäckte henne i folkmassan.. han bara sa: "Nu ser jag henne, vi hörs ikväll".. med lite darr i rösten...känns så härligt att de får ses igen.. jag har ju suttit med Pierre ett antal timmar i telefon, och snackat med honom när det har varit tungt... men det har det ju varit värt, för nu så är hon hemma igen, och de kan lära känna varandra på riktigt.. och på nytt!

En annan rolig sak som jag berättade för Pierre på telefon, som han verkligen undrade om det var seriöst, är det här med IKEA...
Vi har ju IKEA i Sundsvall, men nästa som finns uppåt, ligger i Haparanda.. så folk som bor i Umeå, de sätter sig i bilen och kör 35 mil.. för att gå på IKEA... fatta alltså... 35 mil!!!
Själv skulle jag tycka det var långt att köra två mil för att komma till Ikea, men det är ju vad jag har vant mg vid nere i Skåne.. vi hade ju IKEA i Malmö.. och nu har jag det här i Sundsvall. Men det är ändå ett ganska så intressant fenomen, att IKEA är så attraktivt.

Ne, nu ska jag käka lite frukost...

Kommentarer
Postat av: AA

jag tycker inte om att gå på ikea under högsäsongen. när alla husbussar o skit kommer dit o tar all plats. helt jävla sjukt!

2007-04-12 @ 10:31:41
URL: http://supergirls-dont-cry.blogspot.com
Postat av: Hexia

Hihi! Ja vad gör man inte för att få gå på Ikea liksom...

2007-04-12 @ 13:26:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0