Att träna på gym...

Jag kom precis hem ifrån att ha varit på gymmet mitt o tränat... och måste ju säga att det är en makalöst skillnad att träna på gymmet, mot att träna på jobbet...

Visst, vi har massor av grejer på jobbet som man kan gymma med... men samtidigt så blir det inte samma sak... jag får inte alls samma känsla i musklerna.

Dock kan det ju vara så att vi alltid tränar kondition innan vi gymmar... antingen springer vi 40 min..eller så spelar vi innebandy i en timme.. och då har man kanske inte lika mycket energi kvar till gymmet.

Hursomhelst så ska jag nog se till att ta mig till gymmet lite oftare nu... för jag saknar den styrkan och kroppen som jag hade när jag började jobba här uppe...

178909-350

Kommentarer
Postat av: Malin

Du gör dej förbenat bra på bild alltså, kan inte säga mkt annat ;0§ Ha det bäst!!

2007-08-27 @ 16:34:15
URL: http://malinsmirakel.blogg.se
Postat av: e

en reminder... tack för den ;)

2007-08-27 @ 16:38:19
Postat av: MissEllie

Asså du har en riktigt bra blogg. Bilder på det jag tycker mest om.. Snygga killar och God mat ;)

2007-08-27 @ 20:02:04
URL: http://missellie.blogg.se
Postat av: Lari

Malin: nämen.. man tackar o bugar... trevligt att höra!
e: haha.. vassego.. får ju inte låta dig glömma helt..;)
MissEllie: haha.. trevligt trevligt.. skönt att man kan tillfredställa dina behov..;)

2007-08-27 @ 22:49:11
URL: http://webkocken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0