Höstkänslor...

Usch..nu har hösten börjat ta över här i Sundsvall.. man märker det tydligt... kallare om kvällar/nätter... vindarna är inte varma längre på dagarna och solens strålar känns inte lika värmande.

Det har ju inte varit någon vidare sommar det här egentligen.. men ändå så har man njutit mycket av den sol som har funnits. Dock ser jag inte fram så himla mycket mot vintern.. även om jag någonstans inom mig har en önskan om att få uppleva riktig vinter, med pimpelfiske, skoteråkning och skidor...

Sitter här med min kopp kaffe.. och blickar ut genom fönstret...och utanför är det mulet och regnigt.. dagar som dessa önskar man att man hade en vacker, underbar tjej att sjunka ner i soffan med och kolla på friidrotten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0