Nytt träningsprogram...

Har precis kommit hem från gymmet.. och avslutat den här veckans styrketräning.. tre pass på gymmet.

Tänkte ta tag i det där med muskelbyggandet igen.. men har lagt upp träningen på ett lite annat sätt nu... kör tre pass i veckan... ett lätt pass på måndag, ett mellantungt pass på onsdag och sen ett tungt pass på fredag...

Jag tror att det kan vara ett bra sätt att bygga på lite nya muskler igen.. och ändå inte bli på tok för klumpig.. nu har jag ju gått ner i vikt och ligger runt 80.. vilket är en ganska så optimal vikt om man ser till att vi har löptester snart o så...

Konditionsträningen i veckorna får jag på jobbet.. vi är ju ute och springer en del.. eller spelar innebandy...så för min del är det mest styrkan som har fått ta stryk nu... men det ska ändras...

Dags att käka, duscha och kolla på Wissman när han springer...

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja det låter bra... Hur lång e du till dina 80 då?!

2007-08-31 @ 14:25:37
URL: http://malinsmirakel.blogg.se
Postat av: Lari

Malin: jadu.. jag är 184 lång...=)

2007-08-31 @ 17:17:59
URL: http://webkocken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0