Skumbad o mysiga minnen...

Jag tog mig ett varmt o skummigt bad för att värma upp mig lite smått... har ju varit småfrusen hela förmiddagen...

När jag väl låg i badet, så kom jag att minnas det där badet.. badet som är det absolut mysigaste o skönaste jag har upplevt...

Det badet upplevdes innan jag flyttade upp hit... med en sanslöst härlig tjej...
Vi låg i ett varmt o gott skumbad tillsammans i nästan 2½ timme.. hon låg mellan mina ben med ryggen emot mig.. så jag kunde hålla om henne... jag blötte ner henne med svampen så hon höll sig varm... och så låg vi och pratade... pratade, njöt av närheten och bara var ett tillsammans där i badet..

Normalt sett så brukar man ju bli sådär tokvarm o obekväm när man legat i badet ett tag.. iaf jag.. men det skedde inte under det här badet.. allt var så perfekt.... två nakna kroppar som skickade impulser och signaler till varandra... utan att det på något sätt var sex inblandat...

Den tjejen var något otroligt speciellt... och hon kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta, även om vi hörs av otroligt sällan numera..

Ja, det finns mycket minnen som ligger undangömda i nåt hörn... ibland är det mysigt att plocka fram ett och minnas tillbaka...

178909-355

178909-354

Kommentarer
Postat av: Malin

Visst är det härligt med varma bad... Vettifasen om jag skulle få plats med nån mer i mitt bad, skulle väl vara kidsen då ;0) Min första tanke när jag såg bilderna var... *Passa dej Lari så att du inte går å tappar din braiga kamera i plurret, då får vi ju inga mer bilder ju... lova att du e försiktig ;-P

2007-08-30 @ 18:48:03
URL: http://malinsmirakel.blogg.se
Postat av: MissEllie

Åh vilket underbar idé! Nu blev jag så inspirerad att jag oxå ska ta mig ett bad! Blir dock inga bilder på mig ;) Det kan jag behöva idag, e trött, frusen och har huvudvärk! Det e inte bara du som känner av hösten....*Suck*

2007-08-30 @ 18:52:30
URL: http://missellie.blogg.se
Postat av: Lari

Malin: haha.. finns det hjärterum så finns det stjärterum..;) nädå, ingen fara.. jag tappar inte min kamera inte..
MissEllie: hehe.. fegis då.. klart du få rta bilder..;)

2007-08-31 @ 17:21:18
URL: http://webkocken.blogg.se
Postat av: Kicki

Ja visst är det mysigt att bara få ligga där i ett varmt bad,tillsammans med nån.Utan att sex är inblandat.Och när vattnet blir kallt så byter man ut det&fyller på med varmt igen.Nått som jag tycker är mysigt,när man badar.Det är att man tar in jätte mycket värmeljus i badrummet&tänder.Så låter man tak lampan vara släckt.;-)Bara SÅ mysigt,så ett gals med lite vin i handen,gör ju inte saken sämre heller.;-)

2007-09-01 @ 23:51:29
Postat av: Lari

Kicki: ja, precis så hade vi det.. hade en del ljus tända, dock inget vin..men höll igång vattnet hela tiden så det var varmt.. det var riktigt härligt måste jag säga!

2007-09-02 @ 09:53:58
URL: http://webkocken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0