Slitz...

Det är inte ofta som jag har läst Slitz...men Mattias tog hit ett nummer förra månaden, och det har jag lusläst... och jag måste ju säga att det är en ganska så rolig tidning att läsa.. visst, det finns vackra tjejer att kolla på, men de har även en massa roliga och intressanta reportage...

Så nu hittade jag ett bra erbjudande, som jag inte kunde säga nej till.. 6 nummer plus ett par boxers för 149:-... som hittat..

De kommande 6 månaderna kommer jag ha en tidning att läsa iaf....

image352

Kommentarer
Postat av: Anonym

Suck. Så förlorade vi ännu en vettig människa i slitz träsket. "roliga och intressanta repotage" det har DN också men ändå ska du läsa den enda som faktiskt är riktigt fånig. Detta säger jag inte som någon mopsig kvinnokämpe, jaghar läst den tidningen själv. Men välj åtminstonde Café eller King. De är iallafall anpassna för någon som inte längre smygrunkar och är under 16 år. Så.

2007-08-29 @ 15:24:26
URL: http://systerbitter.blogspot.com
Postat av: Lari

systerbitter: jag hör vad du säger, men saken är den att DN och andra dagstidningar, de läser jag online dagligen, sen så när det gäller cafe, så är det stora problemet med den tidningen att varannan sida är en helsida med reklam, vilket för mig inte är alls lockande, sen så var det ett så bra erbjudande på slitz, att jag inte kunde låta bli... men jag hör dig och tro inte att mitt vett försvinner ur mig bara för att jag bläddrar i en slitz-tidning...=)

2007-08-29 @ 16:50:14
URL: http://webkocken.blogg.se
Postat av: Prinsessan Anastasija

Jag tycker som så här, ska vi tjejer ha rätt till att prenumenera på å läsa i massor som tex. cosmopolitan, vckorevyn mm, där det även där finns inslag av utvik kanske inte i så stora mängder men endå, mm så ska väl endå killarna få roa sig med ett eller ja 6 nummer av slitz. Ha det bra & adjö!

2007-08-29 @ 22:50:12
URL: http://idinfantasi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0