En vända på stan... i förhoppning...

...att hitta lite skidkläder.. men fan alltså.. det är dyrt det där!

Men jag var ute på en outlet i Bosvedjan och kikade.. och där fanns det en hel del.. så dit bär det nog av i veckan för att shoppa loss lite...
Jag är ju inte den som lägger ner hela mitt liv på att åka skidor.. utan det är något som händer nån gång då o då.. så det känns som att det inte är så¨jätteviktigt att det är absolut senaste o bästa prylarna heller...

Det var dock skönt att vandra lite på stan idag.. insupa lite julstämning iaf..

Mötte en tjej på väg in på IN... och vi fick ögonkontakt.. och damn.. vilken vacker tjej.. men varför varför varför går man inte bara fram till en sån tjej och tar kontakt?.. det är jobbigt att vara lite blyg ibland...när hon dessutom tar sig tiden att titta en extra gång till och söka ögonkontakt...

Jaja... thats life...image643

Gick in på Waynes och satte mig och njöt av en Chai Latte.. det var ju ett tag sen.. med tanke på att jag har undvikit laktos.. men nu har jag ju kommit fram till att det är gluten som sabbar min mage.... så nu kan jag ju njuta av goda Chai Latte igen...

Om en vecka kommer min mamma på besök... woohooo...=)

Nu ska jag ordna lite mat.. för sen är det jobbet som gäller.. jobba dygn nu.. frukost på Grand imorrn o så... fina grejer det..

Kommentarer
Postat av: malincatrin

Vill du ha ett grymt recept på kladdkaka för gluten så hojta till.. Hehe..
Svårt de där med att våga ta kontakt. Jag har ju en vän i min bekantskap som jag vill ska öppna upp ögonen för mig...

2007-12-15 @ 16:06:41
URL: http://malincatrin.blogg.se
Postat av: Lillan

Åka skidor.. du kan få följa med och åka snowracer istället.

2007-12-17 @ 13:51:48
URL: http://sandsten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0