Första advent...

178909-622Ja, då var det första advent..och jag kan ju inte säga att det infinner sig någon större julkänsla här på Kastanjelund... det regnar ute.. och trots en massa julmat och grejer, så är det inte lätt att nå nån stämning... kan ju ha lite att göra med min inställning till jul överlag...

Ikväll så är det iaf premiären på årets julbord här...och vi har faktiskt helt fullbokat..

Jag skulle tro att det är sista kvällen jag jobbar.. för imorrn kommer nog Martin klara av det hela själv... men ikväll, då är det raj raj!

Sen på måndag.. så åker jag till Lund.. ska hälsa på mamma, johan & therese, ska se om jag kan hinna träffa Daniel med.. och sen ska jag in på IDEON och se om min gamla köksmästare jobbar kvar.. och in på Eoshallen en vända med.. så jag har att göra...sen har jag tänkt att jag stannar över natten i Lund.. och åker upp till Alingsås för att hälsa på Pierre och Lenita på tisdag...och sen bär det av hemåt på onsdag...

Har en del stopp att göra på vägen med... ska passa på att hälsa på lite klasskompisar och andra vänner...ska bli skoj!

Hur som helst..nu så ska jag sätta fart och jobba... ha en underbar dag alla!

Kommentarer
Postat av: Petter

Tja! Du får hemskt gärna berätta hur den där GPS:en fungerade. Funderar själv på att köpa en billig men är rädd för att den inte ska vara så exakt!

2007-12-01 @ 16:41:52
Postat av: F

Vi har en GPS som är helt suverän. Det fungerar jättebra med anvisningarna man får. Den använder vi även på motorcykeln. Man kan söka efter hotell och restauranger på den. Kanonbra! Däremot räcker inte minnet till för hela Europa.

2007-12-02 @ 12:22:11
URL: http://neverkeso.blogg.se
Postat av: Carina

Längtar också hem nu!
Är inflyttad göteborgare från Gävle
men nu vill jag uppåt, saknar familj
och vänner och VINTERN!!!
Men snart är det ju jul, den tillbringas
i Gävle :-)

2007-12-03 @ 17:29:01
URL: http://skalet2001.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0