Gårdagen...

God fortsättning alla!

Julafton blev en lugn tillställning för mig och mamma...

Vi var ju på jobbet fram till 18.. med bara ett larm (någon som hade fastnat i en hiss).

Det blev en het innebandymatch dock.. vilket var riktigt skoj.. och skönt att få springa av sig lite när man bara har ätit och ätit...

När vi kom hem sen, så satte vi oss och ringde till nära och kära... och jag fick prata lite med storasyrran borta i Usa.. vilket var hur trevligt som helst.. har inte hört hennes röst på evigheter.

Sen så öppnade jag mina små paket jag hade fått... vi har ju som lite regel numera att inte ha en massa julklappar, för det är så onödigt mycket pengar som läggs på det... men jag hade fått lite pengar av farmor och av pappa, plus att jag fick ett par hur söta salt och pepparkar av lillsyrran som hon hade hittat i en liten butik i Toulouse.

Av mamma fick jag en lite rolig grej.. ett gammal klassfoto från när jag gick lågstadiet, i Yngsjö skola... haha.. ska se om jag inte kan lägga upp en bild på det sen.

Hursomhelst... jag lagade lite god middag till oss sen.. helstekt entrecôte med klyftpotatis och en helt sagolikt god lök och vinsås...

Idag ska vi åka ut till Karin i Västloning och mamma ska få mocka lite stall och jag ska fixa med badtunnan till nyår... kommer nog lite bilder senare...

Kommentarer
Postat av: angelica

de är helt fritt fram o komma till mig me o mocka stallet
åt mig ;) hehe

2007-12-26 @ 18:09:41
URL: http://theangie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0