Ibland blir jag nöjd...

...ibland så blir jag nöjd med mig själv... inte ofta, men ibland!

Som idag.. när jag fick ordning på min bil.. det ska nämnas att jag är helt otroligt dålig på bilar och allt vad meka heter... men efter att ha frågat gubbarna på jobbet lite om vad jag skulle göra åt bilen, så gick jag raka vägen upp till den, och ordnade problemet... ingen hjälp eller så.. utan jag gjorde det själv...

Vad felet var?... fukt i fördelarlocket...inte så svårt att åtgärda.. men ändå.

Så, nu rullar pärlan igen.. och imorrn ska jag inhandla mig ett nytt fördelarlock och en ny rotor...så man slipper få in fukt där igen...

Just det.. sen har jag skaffat mig en motorvärmarsats via Mattias granne som jobbar på Mekonomen.. fick ett riktigt bra pris.. så nu kommer pärlan stå och vara varm under huven hela vintern med...=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0