Min lilla kära pärla...

... funkade ju hur fint som helst igår.. mådde ju så fint.. och nu imorse.. DÖD!

Ja, så kan det vara med bilar... och jag förstår mig inte på dem alls... men det enda jag förstår nu.. är att min pärla in startar... tänder inte nånstans.. störigt som fan!

Så det blir att bogsera ner den till jobbet i helgen.. sen så får man hoppas att det är nån på skiftet som kan kolla på den sen på måndag...

Ska beställa en motorvärmare till den med... så man kan få bort lite kallstarter i vinter...

Men, först måste jag få den att funka igen.. hatar att vara utan bil...

178909-623

Kommentarer
Postat av: Jessica

Kan vara batteriet som har dött...

Ha det bra!

2007-12-06 @ 21:42:12
URL: http://pestflugan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0