Skidkläder!

Ja... på annandagen var jag ju iväg på Handelshuset i Bydalen och handlade helt nya skidkläder.. ett komplett ställ med Skaljacka och byxa, underställ lager 1 och underställ lager 2, två mössor, två par strumpor och ett par skidvantar.

Allt för 1700:-.. som hittat tycker jag iaf...

Här har ni lite bilder...

underställ lager 2
Lager 2 (isolationslager)
underställ lager 1
Lager 1 (värmande)
skidstrumpor vantar
Handskar och rejäla strumpor
mössa
En av mössorna
mössa
Den andra mössan... lite tomtestuk över den.
skidkläder
Skaljackan med byxorna som knappt syns

Kommentarer
Postat av: Angelica

meh. 2 lager underställ.. finns ju alltiett :P

2007-12-28 @ 21:35:07
URL: http://supergirls-dont-cry.blogspot.com
Postat av: lina 23

hej du.

råkade bara hamna på din blogg. tänkte ge dig en liten ego-kick. närbilderna på maten är underbara, nog snyggaste mat-bilderna jag sett faktiskt. sen skriv du härligt, ärligt ger du mig hopp om att kunna hitta en bra man, mena inte det som nått ragg eller så, ja har två små barn och tror inte riktigt du är redo för barn. :) men du verkar vara en riktigt bra kille. lite förtjust i bilder på dig själv kanske.. men är helt ok att titta på. :)
höppas du bli glad för mina ärliga komplimanger. (vet att det bruka värma att få)

ha det bra!!

2007-12-30 @ 00:04:50
Postat av: MADELENE LÖFBLAD

röda mössan va snyggast jaoo ;)

2007-12-30 @ 10:29:43
URL: http://negerboll.blogg.se
Postat av: Åsa

Nytt inlägg önskas! Jag är helgledig och läser din blogg ofta. Du skriver så öppet och naturligt om ditt liv...saknar därför när det inte blivit något nytt inlägg på ett tag..../Åsa

2007-12-30 @ 22:55:52
Postat av: perl.blogg.se

vilken stillmall använder du i din "hjälp med design blogg" ?

2008-01-01 @ 19:59:25
URL: http://perl.blogg.se
Postat av: perl.blogg.se

vilken stillmall använder du i din "hjälp med design blogg" ?

2008-01-01 @ 19:59:37
URL: http://perl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0