Adidas

Nu har jag varit aktiv igen...=)

Jag passade på att träna på gymmet lite innan lunch..så man hade det gjort, sen käkade jag en snabb lunch, för att sedan ge mig av till Erikshjälpen.
Sist jag var där, så såg jag två 21" monitorer...som kostade 80:- (!!!) styck... men just då så slog inte tanken mmig att köpa en... men efter lite snabb tankeverksamhet, så hade jag bestämt mig för att åka ut och köpa en sån.. det var ju nästan gratis... men... självklart fanns de inte kvar.. fanns 17" för 40:- istället.. men jag vill ha lite större... så jag får vänta till på lördag och hoppas att de har fått in nåt nytt...

Sen så drog jag in till stan.. för att inhandla ett par skor att ha på fysen här på station.. det blev ett par Adidas för 700:-... som jag slapp betala... hade en rekvisition på 800:- från jobbet.. så det är ju bara att tacka och ta emot...

Efter det, så satte jag mig på Coffee House... för första gången.. för att testa hur det var.. och det belv en besvikelse...jag beställde en Chai Latte.. som jag upptäckte var dyrare än på Waynes..och som inte alls blev en Chai Latte.. det blev en Chai Kaffe Latte... jag har då aldrig druckit en latte med kaffe i.. det är ju för fan te!
Jag orkade dock inte tjata eller beklaga mig.. så jag drack upp knappt hälften.. och sen stack jag vidare..

Hem till lägenheten bar det av.. för att ställa in nån liten låda..och framförallt för att sätta igång strömmen.. så nu kan vi flytta in, vilket nog blir imorrn.

Just det.. jag var på Jysk igen för att bestämma mig för vilken säng jag skulle ha.. och det blir nog en Continentalsäng som kostar 5000:-... grymt skön att ligga i. Dock hade jag hoppats på att komma undan lite billigare, så jag kunde köpa nåt bra täcke o så.. men jag kommer få täcken o kuddar för ungefär 560:-, vilket ju får vara helt ok. Farsan har ju lovat att betala sängen så. =)

Snart är det dags att gå på skiftet igen...får se om det blir nåt larm idag.

Mina nyköpta skor nedanför....

Adidas

Kommentarer
Postat av: Mary

jag borde träna haha..

2007-02-15 @ 16:07:36
URL: http://breath.blogg.se
Postat av: Mary

Nej, när jag läste att du passade på att gå på gymmet och träna ;)

2007-02-15 @ 16:44:50
URL: http://breath.blogg.se
Postat av: Heey...

...nu hittade jag;-) Tycker skorna var klart godkänd *tumme upp* Hoppas du får ett bra skift.

Kramen

2007-02-15 @ 16:50:07
Postat av: Lazy Girl

hahaha..det låter galet med kaffe-te...inte alls gott...vem vill dricka det? Man måste klaga...nästa gång ska du säga till ju!
XXX

2007-02-15 @ 17:59:40
URL: http://industrialview.blogg.se
Postat av: Pierre

ja inte illa.......fuck lärk, car inbrott är inte kul...

2007-02-15 @ 18:08:06
URL: http://dapierre.blogg.se
Postat av: Holy

Ett litet tips... Chai Latte verkar vara Waynes påfund (såvitt jag vet). Chai är däremot en tesort som man brukar dricka med en skvätt mjölk i, så om du beställer chai med skummad mjölk borde du få en "äkta" version av det de kallar Chai på Waynes. ;)
Satt och drack en sån där idag och konstaterade att de var helt ute och cyklade i tillverkningen, men att den var god =)

2007-02-15 @ 19:05:23
Postat av: niccan

njaee inte är väl chai latte ett påfund av Waynes..

2007-02-15 @ 22:02:21
Postat av: hallon

man ska inte klaga på wayne´s det är d klart bästa fiket i den här stan. Man får inte nån godare latte i den här stan!

2007-02-23 @ 18:00:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0