Att glädjas åt andra...

Det är inte helt fel det... fan, Pjärk... du är fan grym... den dealen har du snackat om så länge, och så går du in o stänker dit den... är så jäkla glad för din skull... men jag visste att du skulle klara det!

Önskar att du bodde runt hörnet.. för då hade det minsann varit läge att korka min flaska med äkta champagne som jag har i kylen... och fira din lilla stora affär... men vi får ta den när du eller ni kommer upp...=)

Själv har jag spenderat dagen med att inhandla en micro...så om jag har lite fantasi, kan jag ju stoppa in olika saker i den och se hur allt snurrar.. nästan som att titta på en tv ju... och vill jag titta på en action... då slänger jag in ett rått ägg.. och vill jag titta på en seg drama är det ju bara att kasta in ett block med is o se det smälta i sakta mak...det får ju funka som underhållning tills det att jag får en tv och internet... snacka om schysst liv...haha...

Ja, som vanligt är jag på jobbet och bloggar.. har betalat alla räkningar o så...
Fick första lönen idag med.. woohooo.. 14 000 in på kontot...och 8000 som försvann direkt... tur man har lite buffert...
Dock så får jag lite mer lön nästa löning... de hade missat att betala ut tre dagar i januari.. coh det var jag snabb med att påpeka...rätt ska vara rätt...!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaa...du har det inte lätt du ser jag. Men du får ju öva din fantasi iaf i brist på teknologin i din lya...bara det kan ju vara en upplevelse...eller?!*S* Förutom bristen på det låter det som allt e gött med dig iaf./M

2007-02-27 @ 20:48:05
Postat av: Lazy Girl

hahah...jag ska nog också skaffa en micro, har ingen TV här
X

2007-02-28 @ 11:02:12
URL: http://industrialview.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0