Bloggen ett klotterplank?

Hmm.. har min blogg blivit ett klotterplank?..eller rättare sagt mina kommentarer... Jenny och Firegirl i en girlfight.. finns inget som kan få tjejer att ryka ihop som mode, utseende och vikt.. eller finns det nåt annat?..killar kanske.. jag vet inte...

Trist att ni inte lägger upp länkar till era egna bloggar ju... våga! ;)

Idag så jobbar jag natt... har inte hänt mycket alls.. men på dagen idag, så fyndade Mattias och jag en massa saker på Erikshjälpen... o då menar jag verkligen massa saker... och allt hamnade på under en tusenlapp...

Vi ska bara försöka att få hem alla saker imorrn.. och då ska jag ta foton på det hela... så ni får se hur mycket som handlades... plus att ni får se lite av lyan...

Jag orkar inte blogga nåt vidare mycket idag.. är trött just nu... hoppas på en lugn natt.. det är kallt ute!

Kommentarer
Postat av: Firegirl

Hej du!
Jag har tyvärr ingen blogg. Nä, måste till brandstn. och byta ett paket luft...inget kul att sitta RD 1:a med 260 bar! Buuuu! / Firegirl

2007-02-21 @ 07:58:04
Postat av: Jenny

"Kommentera inlägget här" is all i have to say.
*nyper lari*

2007-02-22 @ 23:12:30
Postat av: Lari

Jenny... jodå, du har så rätt i att jag gillar din kropp, det är inget snack om den saken.. men min smak gällande tjejer är ju så otroligt bred och skiftande.. ena dagen kan jag gilla smala tjejer, nästa dag tjejer med lite mer att ta i... men en sak är säker.. jag gillar inte tjejer som är feta, det går bort.. o det står jag för.. det är viktigt för mig att tända på en tjej visuellt.. inget snack om den saken!

2007-02-23 @ 13:27:22
URL: http://webkocken.blogg.se
Postat av: jenny

Jag vet, det var därför jag skrev att du gillade "min med" och inget annat. Det är nog viktigt för -alla- att tända på det visuella. Min smak gällande killar tex är oxå spridd och varierad. Jag har haft killar kortare än mig, killar som varit muskulösa, killar som varit smala. Jag kan nog acceptera mkt utom just fetma, men det är inte ens baserat på hur det ser ut utan snarare attityden dom har till saker som gjort att dom -blivit- på det viset. Hursomhelst, det jag reagerade på som firegirl skrev var att hennes kompis som var bmi-tändsticka "iaf var snäll" ungfär, o det var därför hon tyckte om henne. Jag tycker det låter illa bara. Att säga att man inte kan vara lika snygg som andra för att man är -smal-, för alla smala är -sjuka-. Det är helt bakom flötet, o -mkt- mer fördömmande än min åsikt att photoshootet under omständigheterna såg billigt ut och att man inte ska behöva ta av sig klädorna för att sälja pjäxor. Jag vet inte. Jag är iaf anti snuskindustrin och att tjejer är så j-a falska! Man får inte säga till en tjej "du ser lite fet ut.." men man får säga till en tjej att "du är spinkig och ingen tänder på dig" ? Falskt är vad det är.

2007-02-23 @ 16:46:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0