Brandbilar, brandbilar i massor...

Jag fick en liten fråga av Ludde om jag inte kunde fixa lite bilder på våra bilar på station.. klart som fan att jag kan fixa det... så här kommer en liten bildkavalkad...

Bil 115, en av våra tankbilar.
Vår lilla gummibåt, som vi har till vattenlivräddning
Skoter måste man ju ha i norrland...
Bil 111, vår andrabil, som åker på litet larm...
Bil 102 används på trafikolycka som skyddsbil och vid drunkningsolycka...
Bil 101, vår förstabil som åker på alla stora larm...
Bil 110, vår ledningsbil som följer med ut på det mesta..
Bandvagnen... användsvid behov, oftast i svår terräng..
Bil 104, vår stegbil.. 30 meters höjd når den...
Bil 105, vår andra tankbil...
O sen så en liten bild på mig idag bara...

* * *

Såja... nu har man spelat innebandy igen och tränat lite ben efter det... dags för lite käk...
Vi var på Grand hotell och käkade frukost imorse.... det är inte helt fel det... 50:- kostar det iofs..men man står sig riktigt bra på det..
Två larm har det varit idag med...en misstänkt lägenhetsbrand imorse, som var en torrkokning... och sen en trafikolycka efter frukost... sen har det varit lugnt.

Vet inte vad jag ska göra ikväll.. tror att jag kommer dra ner till Waynes och fika lite.. kolla på folk..och vem vet.. kanske ringer nån tös o frågar om man får lite sällskap... har ju ett par stycken som har lovat mig en fika..=)

Kommentarer
Postat av: AA

ah. boys and their toys! :P tut o sprut. tjo!

2007-02-24 @ 14:58:09
URL: http://supergirls-dont-cry.blogspot.com
Postat av: K

Asså e d inte läskigt och jobba som brandman ?

2007-02-24 @ 17:04:40
URL: http://idinfantasi.blogg.se
Postat av: Lazy Girl

hahah...snö-skoter...hihi

2007-02-24 @ 21:47:01
URL: http://industrialview.blogg.se
Postat av: firegirl

Wow, er bil för trafikolyckor skulle man haft. Vi har snart delegering på sjukvårdlarm (def. och syrgas) och då vill man inte komma dit i typ, släckbilen...det är lite väl häftig för det!

2007-02-25 @ 10:48:09
Postat av: Emelie

"inga olycker sker här i sundsvall" :P

2007-02-26 @ 13:00:37
URL: http://emlisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0