Dagens bloggämne...

..måste ju vara det att Anna Nicole Smith har dött...
Vart manän kommer i bloggvärlden så står det något om detta.. och jag var inte mycket sämre jag heller som tog upp ämnet..=)

Många som säger att det är tragiskt och sorgligt... ja, tragiskt att en så ung människa ska dö så tidigt.. men något säger mig att det inte är en naturlig död... kollaps säger tidningarna.. droger skulle jag gissa.. men jag kan ju ha fel...

Det blev minsann en Chai Latte på Waynes igår (och ja, det är ganska så ok ventilation där, så ingen större mängd kåtimma på fönstret)... jäkligt trevligt, även om man sitter ensam utan sällskap.. men det fanns mycket vackert att titta på.. nu ska jag ju bara samla mig modet att gå fram o snacka med nån tjej/tjejer nån gång..=)

Har äntligen börjat känna att jag har allt under kontroll...fixat med tandläkare nu med.. och till min enormt stora glädje så fick jag reda på att min tandförsäkring som jag har betalt 30:-/mån i över ett år nu gäller även här uppe.. så det var inte alls några bortkastade pengar det.. dessutom så misstänker jag att jag har ett hål, eller två... så jag har fått en tid redan på måndag.. o det är helt strålande...

Idag har vi en "ledig" dag.. fria aktiviteter.. och jag tänkte jag skulle ta och köra lite i stan, se om man kan lära sig någon gata iaf.. och passa på att stanna till på lite möberlaffärer o så.. spana lite...

Det har snöat en del inatt.. och landskapet är ju helt bedårande... ska se om jag inte kan få fram nån bild idag på det..

Kommentarer
Postat av: johannah

ja, iofs.. uppe i norrland finns det ju inte så mycket att välja på (jag vet, min pappa är ifrån norrland, haha)

2007-02-09 @ 09:29:45
URL: http://johannahthelin.blogg.se
Postat av: AA

wayne's är bästa stället i stan (: särskilt som det är enda fiket som har kvällsöppet.

man blir ju snuvig av att sniffa, klart det var flunsan hon dog av! ;P

o akta de luriga enkelriktade gatorna mitt i stan.. de är knepiga att köra på :S

2007-02-09 @ 10:00:48
URL: http://supergirls-dont-cry.blogspot.com
Postat av: AA

jepp, det är ju det. konstigt nog. vi som är såna fikomaner i den här stan ^o)

det är ju det mest sannolika att skylla på iaf (:

det sägs att sundsvall är sveriges mest enkelriktade stad, men vettefasen. den har mest bara konstig infrastruktur i allmänhet :S

2007-02-09 @ 10:09:02
URL: http://supergirls-dont-cry.blogspot.com
Postat av: Lina

så han har lämnat skåneland minsann..
hur trivs han med norrlänningarna?

2007-02-09 @ 11:34:49
URL: http://www.liinah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0