Det här med många läsare...

Jag har en polare... Pierre... han har lyckats med fenomenet att gå från ca 40 läsare om dagen..till över 2000 på ingen tid alls... och jag fattar verkligen inte hur han har lyckats...

Alltså.. jag har inget större bekräftelsebehov via min blogg...men självklart är det bra mycket roligare att skriva när man har lite läsare...
Nu har jag ju säkert en 30-40 läsare som återkommer så gott som dagligen...så det är skoj det...

Visst, jag skriver inte så mycket om kärlek o känslor... av den enkla anledningen att jag inte har något sånt i mitt liv... mitt liv just nu består ju mest av jobb och att komma på plats här i Sundsvall... innan dess är det svårt att ge sig i kast med att träffa tjejer o dejta o ha sig... lite rotfäste kan vara en fördel iaf...=)

Just det, jag har beställt bredband nu.. tror jag iaf.. får ju hoppas att min beställning gick fram iaf... jag måste ju ha internet hemma sen...=)

Kommentarer
Postat av: Äiti

Köp nu en riktig säng,Jysk har Hilding-sängar som är prisvärda och bekväma
Cilla och jag tittade på Melodifestivalen också och tyckte INTE om någon låt,men det blev i alla fall en godomlig stuvad lake,rösti med parmesan och creme caramel
Douglas beter sig konstigt när det finns någon annan här i hemmet-han vet inte om han ska ut eller in..
Skruvar sig på golvet och beter sig som en kärlekskrank Casanova-kan inte välja bland dom öppna famnen
En del karlar har det bra..
Önskar dig en trevlig och sängrik dag,min älskling
Äiti

2007-02-11 @ 11:46:15
Postat av: Angela

Just nu har du fått en till - läsare alltså ;-)

2007-02-11 @ 13:21:27
URL: http://www.muller.se/angela
Postat av: Blingbling

Jag läser din blogg då och då =) Och du, det är inte antalet besökare som räknas utan vilka det är liksom. Grattis till bredbandet.

2007-02-11 @ 18:51:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0