Helg!

Ja då var första veckan avklarad.... och snabbt har det gått!

Idag har vi haft rökdykning igen.. i varmrök med släckning... sen på eftermiddagen hade vi islivräddning, inget nytt alls för oss...

När dagen närmade sig sitt slut, så tog vi oss en vända till relaxavdelningen på Timrå brandstation.. helt nybyggt med superfin bastu och en stor o fin bubbelpool....perfekt avslutning på en bra vecka..=)

Jag hade ju givetvis tagit en del bilder idag...men i farten så glömde jag den på Fillan... så jag får se om jag kan hämta den imorrn.

Ikväll ska jag nog ta det lugnt.. städa luckan lite och käka nåt gott..sen imorrn blir det nog en brunch på stan, sitta på fik o hänga lite och sen vandra lite på stan.. se lite vad som händer o sker... framåt kvällen blir det eventuellt lite pilsner på krogen...lite tråkigt bara att gå ut helt själv...

Nu blir det nog iväg och handla lite käk.... lutar åt lax med potatis och kall sås ikväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0