Helvetes jävla skittelia!

Alltså... telia.. detta företag från helvetet!!

Sitter o kikar på bredband till lägenheten... och har kommit fram till att man måste ha en fast telefon i lägenheten för att kunna få adsl... och för att koppla in fast telefon så kostar det 995:- på skitpissrövhålstelia!!

Jävla ockerpriser... vem fan har sagt att monopolet har dött?.. det är ju bara en stor fet stinkande lögn!

Finns det verkligen inte sätt att få bredband utan att ha fast telefon?... någon som vet?.. jag har googlat på det hela.. och sett att vissa har adsl utan fast telefon..men det är ju bullshit det med.. för man måste ha fast telefon när man ansluter sig... sen kan man säga upp sin telefon efter det....

Jag saknar stadsnätet jag har i lägenheten i lund... fan nästan värt att dra en sladd 100 mil från lund....

Kommentarer
Postat av: AA

telenor. köpt upp gamla BBB :P

2007-02-07 @ 21:31:36
URL: http://supergirls-dont-cry.blogspot.com
Postat av: Anonym

Spray har billig telefon och bredband :)
Kolla med dom.

2007-02-07 @ 21:34:40
Postat av: Anonym

Jodå, finns ngt bolag som erbjuder adsl utan fast telefoni. Kommer inte ihåg vilket bara, hmm... Ska fundera lite på det...

2007-02-07 @ 21:35:08
Postat av: LillaEgo

Jag hade Bredbandsbolaget förut, tecknade utan hemtelefon!

2007-02-07 @ 22:01:20
URL: http://sweetestthing.blogg.se/
Postat av: johannah

när jag bodde i stockholm så skaffade jag bredband utan att ha fast telefon, dom kom hem och satte in en grej i min vägg. helt gratis! sen var det bara att tuta & köra! (:

2007-02-08 @ 18:04:01
URL: http://johannahthelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0