Mord och inga visor...

08:00.... tuuuut, tuuuuut, tuuuuut!... ja så mycket fick man sova på lördagsmorgonen... försökte somna om.. men hann bara precis lägga huvet på kudden.. så gick dammsugaren igång i hallen...

Men.. man får ju se det positiva i det hela... jag hinner få ut nåt av dagen...

Jag började dagen med att ta itu med ytterligare en kyl i köket.. vi har ju ett gäng med kylar..och alla ser ut som fan.. mögel i listerna som hade fått en kvibille gräddädel att bli avundsjuk... och en massa gamla matrester och spilld mjölk som har torkat in... så jag har tagit på mig att städa ur alla kylar.. utan att någon ens har bett mig.. men det verkar som att gubbarna uppskattar det iaf.. för de har inte insett hur äckligt det är egentligen, förrän nu...

Sen så åkte jag mot Timrå för att gå på Erikshjälpen o kika...och på väg dit så kör jag förbi detta... mystiskt värre... men men...

Det var lite intressant att gå på Erikshjälpen.. sjukt billigt där alltså.. hittade två stycken 21" vanliga monitorer till datorn... kostade 80:- styck... funderar på att köpa mig en sån...=)

Förkylningen är bara alltmer jobbigt.. köpte mig lite Echinagard i hopp om att få det hela att lindras lite...

Nu tänkte jag lägga mig en stund.. o vila lite...

* * *

Just det... glömde jag ju bort.. där var en så jäkla snygg tjej som jobbade på Waynes idag... tur att man kommer fika mycket där..haha...=)

Kommentarer
Postat av: Elin

nu är det du som tar och bjuder ut den bruden! man har inte tid att vänta på saker här i livet!

2007-02-10 @ 21:26:15
Postat av: Anna

jasså, en gammal Lundabo? ;) Hela min familj är från Lund ...

2007-02-10 @ 23:17:05
URL: http://svaartviiit.blogg.se
Postat av: Snus

Hallå din gamle uv..!! Har ju fått ta mig till din blogg till slut... hehe... har inte hört av dig på ett tag så jag blev ju lite nyfiken på hur du har det... Hade du problem med msn:en eller..?? Blir det nån poker uppe i träskmarkerna..??

2007-02-11 @ 02:03:17
Postat av: AA

det där åkte jag också förbi igår. fattade inte vad det var.. alla låg även på 30 fast att polisen stod inne på parkeringen. nojjan (:

den blonda tösen på wayne's eller? hon som gör så snygga lattes :D

2007-02-11 @ 14:54:25
URL: http://supergirls-dont-cry.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0