Nattpass igen...

Jupps.. då sitter man på brandstationen igen.. och jobbar natt på nytt.. jag bytte ett pass med min sambo Mattias, så han kunde åka hem till sin familj i Östersund och stanna en hel vecka...snäll man är... fast jag får ju ha lyan helt för mig själv en hel vecka med.. så jag klagar inte..=)

Fick ett nytt bakslag idag.. farsan skulle ju kolla om han kunde få loss en projektor lite billigt till mig på jobbet..men ack ack.. inte min dag inte.. han fick inte loss någon till en billig peng, så det var inte värt det... så nu är frågan om man ska skaffa sig en lite större tv hemma... jag vet inte...vi får se...måste fan skaffa en tv iaf.. så vi kan kolla på tv iaf... blir knäpp över att inte kunna göra något hemma...

Apropå det här med vinterväglag o sånt.. fick den här länken av Thomas min gode vän nere i Yngsjö...ser grymt ut...jag vill testa på...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0