Nu har vi en lägenhet!

Japps..snackade med hyresvärden idag... och allt är helt ok gällande att vi får lägenheten... så han ska skicka kontraktet till oss så vi har det på måndag...känns grymt skönt!

Sen så har ju brandstationen varit helt underbara med att skänka en soffgrupp till oss.. så nu är nästan hela vardagsrummet möblerat... kommer bli kanon att ha filmkvällar o så där.. farsan ska ju skaffa en projektor till mig...

Så i helgen blir det att kolla på säng.. för det måste jag skaffa mig en ordentlig en... så man kan sova gott... sen så ska jag till Erikshjälpen o kika på vad det finns för möbler man kan inreda med.. ska bli skoj som fan det här..=)

Dock är det mindre skoj att jag känner mig krasslig fortfarande.. det går i vågor det där.. men jag ska nog fan se till att friskna till i helgen.. börjar ju jobba på tisdag så...

Sitter o funderar på om jag ska fira med en Chai Latte på Waynes.. som jag ju har tänkt göra till mitt stammisfik...

Kommentarer
Postat av: Mary

grattis! :)

2007-02-08 @ 17:37:14
URL: http://breatfh.blogg.se
Postat av: Pierre

gött lärk......å du, waynes är bra skit...

2007-02-08 @ 20:53:31
URL: http://dapierre.blogg.se
Postat av: niccan

mmm waynes är schyst kvalitet... aldrig testat sundsvalls men däremot gbg, sthlm och helsingfors :)

2007-02-08 @ 21:17:10
Postat av: Apropå Wayne's..

Har de fått ordning på ventilationen än eller blir det fortfarande kåtimma på fönstren? ;-)

2007-02-09 @ 01:41:00
Postat av: Elin

wohooo! grattis, vad kul att ni fick lägenheten, den verkar ju ligga perfekt till! :)

2007-02-09 @ 07:14:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0