Ser lovande ut....

Japps... det ser mycket lovande ut med lägenheten... 99% säkert att vi får den.. hyresvärden ska bara kolla kreditvärdigheten hos oss... men ingen av oss har några anmärkningar... så det ska inte vara några problem... i så fall är det inflytt i början av nästa vecka...wooohooo!

Lägenheten var stor... jäkligt stor.. men det ska bli skoj... vi har dock inga möbler att fylla ut den med.. men det ska väl ordna sig så smått... kanske får en soffgrupp från brandstationen.... men bara kanske...

Hur som helst så känns det grymt bra om vi får den... fullt överkomlig hyra.. och den ligger grymt bra till... får nog bli en och annan fest där sen...

I övrigt så skippade jag fysen idag.. kännt mig krasslig hela dagen.. så jag bastade bara lite nu på kvällen...

Hade ju lovat nån bild.. så här kommer en... tog bara en med kortärmade tröjan.. vi har ju lite andra kläder med.. men orkar inte byta om o ha mig en massa...




Kommentarer
Postat av: Elin

alltså du vet vad jag tycker om dina bilder, och du använder det mot mig! :D

krya på dig, drick lite echinagard (finns på apoteket) - jag lovar att du blir frisk som en nötkärna igen på nolltid!

2007-02-07 @ 18:27:49
URL: http://apfagel.blogspot.com
Postat av: Elin

haha, jo jag vet... jag har inget emot bilderna asså ;) nix inte kommer han hem i uniform heller, luktar bara rök :D:D:D

btw - jag är skitsur å hans vägnar för att det skurits ner inom brandkåren i stockholms län... han får ju inte åka med på några larm alls nu under praktiken förutom när de åker på automatlarm, och hur kul är det liksom!?
De åker ju liksom allihopa (5 st) på alla "vanliga" larm - och då får han inte plats i bilen.... vad gör man åt sånt? :(

2007-02-07 @ 20:02:44
Postat av: malle

åh va roligt att den var fin =)))...blir nog lite trevligare med en lgh än att bo där på brandstationen va? ;P...får jag fråga vem du ska flytta in med? en vän eller? =))...

2007-02-07 @ 20:46:11
URL: http://brilliance.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0