Slut i rutan...

Hmm.. 30+ på Oscars ikväll..och styrkan jag kommer gå med sen om en vecka, är ute på gruppfest.. jag skjutsade ner dem dit idag... har funderat en massa på att hänga med... men jag är helt slut idag.. känner inte alls för att ge mig ut, utan har tänkt lägga krutet imorrn istället.. brunch o grejer på stan.. spana lite..=)

Har precis käkat en god middag.. stekte en bit lax och till det hade jag kokt potatis, kokta grönsaker och en kesoröra... gott och nyttigt efter ett tungt träningspass...

Jakten på lägenhet fortsätter med.. ser verkligen fram emot att få en lya snart.. bara att hoppas att vi kan hitta nåt intressant...

Nu ska jag se om jag inte kan koppla in min dator till projektorn.. så vi kan kolla på lite film i helgen.. tänkte att styrkorna skulle kunna använda min dator så länge jag bor här, för jag kan ändå inte använda den...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0