Snabbis bara...

Har snubblat in på brandstationen en snabbis..för att träna lite.. tänkte jag skulle kolla mail o liknande och lägga upp ett snabbt inlägg här.

Vi har ju flyttat in i helgen... funkar bra som fan... jäkligt skönt att ha en egen lya helt plötsligt.
Dock så har vi inte så mycket möbler än..men det ska nog ordna sig snart... vi fattas ju tv och internet med, så man känner sig lite lätt handikappad...men jag ska nog få in internet om en vecka...

Jag tänkte knäppa lite bilder på lyan sen i veckan..så ni får se vår spartanska lya... vi bryr oss inte ett dugg om hur saker o ting matchar och hur det ser ut.. bara det är funktionellt typ...haha...

Vi har snackat lite om att skaffa en inneboende med... vilket jag har lite blandade meningar om.. det skulle innebära att man inte har speciellt mycket tod över för sig själv... för det skulle typ alltid vara någon hemma... men samtidigt så innebär det en tusenlapp mindre i hyra... och jag skulle ha mycket att säga till om gällande vem som blir vår inneboende i så fall.. för det är jag som är hemma mest... så tja.. det kanske kunde vara ett bra sätt att få lite nya bekanta o så.. vem vet... o kanske inte skulle vara helt fel med en snygg tjej...haha...=)

Imorrn är det jobb igen.. jobbar till helgen med.. o då ska jag minsann laga middag till gubbarna.. får se vad det blir då...troligen nåt helstekt kött och lite rotfruktsgratäng.. det funkar alltid...

Jag återkommer i veckan...

Kommentarer
Postat av: Pierre

almost 3 månader....fuck det känns långt just nu.

2007-02-18 @ 20:40:52
URL: http://dapierre.blogg.se
Postat av: Elin

skönt att ni har kommit på plats, fast att ni inte har internet eller tv än... liiiite isolerade från omvärlden, aaight? ;-D

2007-02-19 @ 10:44:01
URL: http://mojjan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0