Söndag...

Söndag...en sån dag då man verkligen önskar att man hade en flickvän...eller iaf någon som man kan bara ligga o slappa med hela dagen... ta en skön promenad i solen... komma hem och koka lite kaffe eller te... sjunka ner i soffan framför en mysig film och ligga o mysa och gosa en massa...

Istället så ska det vara barnens dag här på brandstationen... så cirka 70 barn kommer springa rundor här idag... visst, ett gäng mammor med..men man vågar ju inte ragga där inte...för vissa är ju typ exfruar eller nuvarande fruar till brandmännen... så man får ju passa sig...haha...
Det hade inte varit något vidare bra att flirta in sig hos någons fru...

Jag funderar på hur jag ska lägga upp min dag... är lite lätt sugen på att köpa mig en ny kamera idag... har funderat på en CANON POWERSHOT A540
canon

Kommentarer
Postat av: Björn

Tjena Lariman

Härlig reklam som visas på din sida ...
"Gud älskar dig ja gud älskar dig" läser man idag :)

Du behöver fan inte bli religös för att du flyttar ... och det är väl ingen nunna du är ute efter? :)

Jag har faktiskt träffat en liten dam och är smått nyförälskad. Det var 1,5 år sedan sist. Få se hur det går med det ... spännande !!

Ha det gött så ses vi välk till sommaren eller nått.

.:Björn

2007-02-04 @ 12:55:34
URL: http://bjornsaventyr.se
Postat av: Thomas Norrman

Du kan lungt köpa kameran om Du är ibehov av en så avanserad kamera. Lycka till som brandman. Har Du gitarr å mik?
ThN

2007-02-04 @ 13:09:30
URL: http://www.kastanjelund.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0