Stackars barn....

Alltså..jag är inte den som brukar bry mig så mycket om vad kändisar hittar på...men snacka om att Britney har tappat allt fotfäste som finns.. denna tjej som slog ner som ett bombnedslag för ett antal år sen.. oskuldsfull och vacker.. men som idag bara verkar vara en förvirrad stackars bortskämd unge... när man ser bilder på henne och läser om vad hon hittar på.. då blir man ju fan mörkrädd... men det är bara att konstatera att pengar och framgång inte alltid gör en lycklig... se på Robbie Williams.. han har lagt in sig på klinik pga av att han är deppig.. och den mannen kan ju få i stort sett vilken tjej som helst och kan torka sig i röven med dollarsedlar... men, pengar är inte allt...

Jaja.. sorgligt är det iaf ibland....

Kommentarer
Postat av: K

Asså jag tycker faktiskt synd om henne, det klart som fan att det smäller när paparazzi är uppe i ens ansikte 24 timmar om dygnet ? Men tycker mest synd om hennes barn, fy fan asså.
På tal om brandjobb. ass¨å jag hade nog brunnit upp eller något liknande :P

2007-02-24 @ 18:20:24
URL: http://idinfantasi.blogg.se
Postat av: AA

robbie kanske inte vill ha vilken tjej som helst, han kanske också letar efter EN tjej, eller så har han hittat henne men hon vill inte ha honom. då spelar det ingen roll om han så kan köpa sig alla brudarna i världen :S *nattfilosofen*

2007-02-25 @ 02:29:05
URL: http://supergirls-dont-cry.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0