Tandsten, blod och tandhalsar...

Såja.. då har man varit hos tandläkaren.. ingen snygg donna där inte.. det var en liten gammal tant som iofs var hur trevlig som helst... men gammal...=)

Hon lyckades inte hitta några hål, dock så kom vi fram till att jag slarvat lite med tandtråden... va, tandtråd?... vad är det? =) Jag har i stort sett aldrig använt tandtråd.. aldrig behövt det..men nu så blödde jag så jäkla mycket, att jag tror att jag minsann ska införskaffa mig lite...

När hon gav sig på tandstenen, så var det inte jättemycket sten att ta bort..men det satt på sånt ställe som fick hela min mun att explodera i en orgie av blod... minst sagt äckligt!

Men...nu är det avklarat.. och jag ska nog få en tid hos en tandhygienist.. om typ ett halvår.. vilket säkert kan vara bra...

Mina tandhalsar ska jag försöka göra nåt åt med.. Sensodyne och fluor är det som gäller...

Nu återstår läkarundersökningen idag... ska nog gå bra det med..även om man har lite krämpor här och var....

Kommentarer
Postat av: Angela

Men, hur gick det hos farbror doktorn då?

2007-02-13 @ 10:48:22
URL: http://www.muller.se/angela

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0