Vad göra?

Ledig fram till 18 idag.. vad ska man hitta på idag då?

Har sovit...eller ja "sovit" fram till 9.30 idag.. det har ropats hejvilt på högtalarsystemet, så man har inte riktigt kunna sova med kvalitet..men det blev nån timme mer än vanligt...

Jag tror minsann att jag ska ge mig iväg till Jysk idag, för att provligga lite sängar...och troligen tar jag mig en vända in på IKEA med för att kolla lite... får ju jämföra sängarna lite.. men jag ska nog lägga en 4-5000 på en säng.. kan det verkligen vara värt...

Hmm... snackat en del med min vän Pierre senaste dagarna.. och nu har han åkt på en så jävla lömsk och elak grej som fått honom att ta beslutet att lägga ner sin blogg... riktigt tråkigt.... kommer sakna att kila in där dagligen o kolla... men jag kommer ju ändå uppdatera mig gott.. vi hörs ju fan nästan dagligen per telefon..som värsta fjortistjejerna som ska ringa flera dagar o bara säga hej...haha...=)

O gubben... du vet ju var jag finns, och du är alltid välkommen upp hit o hälsa på...

Kommentarer
Postat av: pierre

tack som fan lärk...gött å veta att du finns där lärk...

2007-02-14 @ 11:17:34
URL: http://dapierre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0