Lill-lördag!

Jo, idag är det minsann lill-lördag.. men jag ska inte ge mig ut på stan idag inte... vi har rökdykningar imorrn, så det blir att vila o vätska upp sig ordentligt till imorrn.

idag så har vi varit ute på Fillan, övningsområdet som de har här. Vi har gått igenom en av bilarna, bil 102... och fått testköra högtrycken på den... här är en liten bild på det...



Vi har gått igenom rökdykarreglementet och lite organisationsmässiga saker gällande rökdykning... inget jättenytt direkt.

Tänkte jag skulle lägga upp en bild på oss nya här i Sundsvall.. fick med oss alla på en bild idag...


Kalle | Jonas | Mattias | Jag

I helgen tänkte jag att jag skulle ge mig ner på stan en vända iaf... se mig omkring ordentligt och kanske se om man inte kan våga sig fram o snacka med lite tjejer...får ju ta nåt fik o hänga på lite.. spana in utbudet lite...=)

Kommentarer
Postat av: pierre

looking good baby..

2007-01-31 @ 20:06:10
URL: http://dapierre.blogg.se
Postat av: niccan

Webkocken, tjohoo ett namn jag känner igen från förr! Lycka till med allt! :D

2007-01-31 @ 20:13:55
Postat av: Elin

Åh det är så hett med brandmansuniform... jag dööör! :D

2007-02-01 @ 17:49:22
URL: http://apfagel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0