Sjukvård och rutiner...

Ja idag så har vi haft en bra dag... har repeterat allt som har med sjukvård att göra. HLR, L-ABCDE, Kedväst, skopbår osv osv... hade en hel dag ute på det nya övningsområdet räddningstjänsten har fått.

Jag har fått riktigt bra kontakt med de andra nya killarna som började samtidigt som mig, och har bestämt att jag ska ta en lägenhet tillsammans med Mattias, som kommer från Östersund... en trevlig kille, lugn o sansad.

Nu ska vi bara hitta en passande trea med... centralt, eller på lagom gångavstånd, för man måste ju kunna gå hem från krogen på natten... eller kunna ta hem nån tjej utan att behöva åka en massa buss...=)

Imorrn så har vi genomgång av en av alla bilar som de har på stationen... och vi ska ha genomgång av reglementet för rökdykning.

Vi har fått reda på vilken grupp vi kommer tillhöra med, och jag kommer tillhöra grupp 2 på Sundsvalls station (man kan hamna i Timrå med, då vi har ett förbund med dem) och den gruppen har jag träffat och det är ett riktigt trevligt gäng.

jag

Borsta tänderna på morgonen... kass bild, jag vet... men tänkte jag skulle bjuda på nåt iaf...

Kommentarer
Postat av: Liv

haha blir det enklare då om man slipper bussen? :-P

2007-01-30 @ 21:28:24
URL: http://leifiii.blogg.se
Postat av: Elin

Oj du har fått längre hår :)

2007-01-30 @ 23:04:35
URL: http://apfagel.blogspot.com
Postat av: Jenna Vixsie

Du va söt på bilden, ser ut som att du e på väg att somna bara :)

2008-07-07 @ 08:36:16
URL: http://www.ladynesseo.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0