Bröllop i antågande???

Ett riktigt stort grattis till my man Pierre som igår gick och ställde den stora frågan till sin älskade Lenita... och svaret blev givetvis ett rungande JA!

Jag bara myser när jag tänker på det hela.. för jag har suttit som spindeln i nätet gällande många saker när det gäller dem.. och nu så har de ringmärkt varandra... sååå härligt!!!

Nu ser jag fram emot att kunna ordna fram ett par riktigt kanonfina vigselringar och sen ett storslaget bröllop...woohooo.. party!!!

Måste ju ta o bjuda upp de kära hit till Sundsvall med så vi kan fira lite i förskott med... har ju ett par flaskor skumpa som väntar på dem...

Så, ett stort stort grattis gubben... u know i love ya!

Kommentarer
Postat av: Elle*

Gott med skumpa;) Jag kommer! Vet du vad? Jag är lyckligast i världen! *Kram*

2007-07-29 @ 20:08:20
URL: http://confessionsofalolita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0