Dagen efter...

Dagen på jobbet igår kändes som att jag gick i en dvala... höll mig ganska så mycket fö rmig själv och försökte rensa lite tankar o så i huvudet...
Det var en jobbig dag igår... ett jobbigt samtal... men dock iaf ett ärligt samtal med sanningar...

Jag försöker att vara positiv, försöker att tänka bra tankar... men det gör ont att jag inte känner det som Erika känner för mig.. för hon är en jäkligt bra tjej. Men vad gör man om inte Amor har ställt in siktet?

Lite av min livshistoria det där... att när jag väl faller för någon, så faller inte hon för mig... och när det är tvärtom, så faller inte jag... ganska så typiskt...

Jaja... solen skiner iaf....

Kommentarer
Postat av: MissEllie

Oj va jobbigt och läsa att inte amor visat sig. Förstår att det är tungt. Jag vet precis hur det e. Har träffat en underbar människa jag också, men så finns inte dom känslorna man vill där... Tycker inte om att göra människor besvikna lixom.
Skickar en *kram* och så får du ta nya tag.
Kramar från soliga Lund.

2007-06-08 @ 21:27:26
URL: http://missellie.blogg.se
Postat av: sanna

så är det alltid vännen!!
men din prinsessa finns där ute oxå!
ta hand om dig!

2007-06-10 @ 01:56:00
URL: http://sanna86.blogg.se
Postat av: Blingbling

Kärleken är så knepig. Den går sin egen väg, lever sitt egna liv. Vi kommer aldrig någonsin att kunna styra den eller hålla den fast. Bara njuta av den och hoppas att den vill stanna, länge.

2007-06-13 @ 21:39:10
URL: http://blingbling.webblogg.se/
Postat av: Ida

Shit vad jag känner igen mig i det där, att så fort jag faller för någon så faller inte dom för mig och tvärt om... Måste vara någon typ av dålig karma haha, min mor (som för övrigt är en väldigt klok kvinna ;) säger att det ju är jag själv som väljer vilken typ av människa jag träffar. Det ligger ju något i det men man väljer ju inte vad man känner eller? Lycka till i ditt sökande efter "the one" iaf!

2007-06-16 @ 21:37:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0