Ingen mat efter 20.00...

Jag sitter och känner mig lite lätt stressad över en grej.. jag får inte lov att varken äta eller dricka något efter kl. 20.00 ikväll.. för jag ska på laktosbelastningen imorrn... problemet är bara det att jag inte är ett dugg hungrig just nu.. men om jag inte äter nåt alls, så kommer jag ju vara så döhungrig imorrn på morgonen att jag kommer stupa ur sängen... så nu måste jag laga lite mat och få i mig lite iaf...

Ska dock bli skönt att få kollat det här med magen.. efter det så skall jag väl få mina provsvar.. och då återstår det att se om jag är allergisk mot något, eller om vi vandrar vidare i testernas värld...

Kommentarer
Postat av: erika

önskar dig ett JÄTTE lycka till å hoppas du får svar på lite iallafall. Va fint ni sjöng idag Haha ..mysit me allsång på jobbet =). *kram*

2007-06-14 @ 20:06:20
Postat av: niccan

Håller tummarna för att du får svar!

2007-06-15 @ 08:47:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0