Midsommar och så...

Jaha... då har midsommaren kommit, och farit... har inte varit nåt speciellt alls... blev lite fiske och några öl tillsammans med Mattias..
Hade lite planer på att åka ner till Lund för att fira, men med tanke på att mor min kommer upp i veckan och att det är lite jobb o så.. tyckte jag att det inte var nån mening att åka en massa timmar ner...

Tack för alla kommentarer.. man märker att det finns en skara trogna läsare... får försöka att bättra mig lite smått på det här att blogga...

Tänkte jag skulle ta och besvara en kommentar jag fick av Chriss bara...: Det jag skriver om ev larm här, är inget som allmänheten inte redan vet.. för jag skriver absolut inget pressen inte vet, dvs vad allmänheten vet... jag är mycket väl medveten om tystnadsplikten, den håller jag hårt på... är mycket noggrann med att inte nämna detaljer som kan vara känsliga heller... men tack för att du tänkte på det där..=)

Kommentarer
Postat av: MissEllie

Hoppas det blir någon Lund-visit i sommar hade varit trevligt och kanske ses över en kaffekopp på något av stadens alla fik :) Och tvivla aldrig, trogna läsare har du nog gott om!
KRam Ellie

2007-06-24 @ 11:42:20
URL: http://missellie.blogg.se
Postat av: Malin

Japp, vi finns här ;0)

2007-06-24 @ 22:49:03
URL: http://malinsmirakel.blogg.se
Postat av: erika

Jag tror inte jag köper nåt spö här men däremot lånar jag nog ett om jag tar mig ut med nån båt =). På torsdagkväll blir det räkfrossa på Rödbrygga som ligger vid vattnet i "sentrum" hehehe mmmmmmmmmjumma.... blir du avis? hihi

2007-06-25 @ 20:17:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0