Arbetsnarkoman?

Här sitter jag på jobbet igen.. för andra gången idag.. men inte för att jag jobbar, utan för att kunna nyttja nätet lite...

Jag har ju absolut inget att göra hemma.. vi har inte internet eller tv... och det regnar ute... tråk!
Baka vill jag inte göra mer.. det har jag redan gjort ett par kvällar.. vilket iofs blev grymt goda olivbröd...så nu har vi en massa bröd i frysen.
Igår så var jag ännu mer hushållig och bakade en sockerkaka som vi gottade i oss på kvällen samtidigt som vi spelade lite skitgubbe (vändtia)...

Just det.. häromkvällen hade jag ju en sån där nästintill perfekt myskväll hemma för mig själv.... värmde upp lite fisksoppa, tog en smörgås till det, en kall öl och laddade datorn med fyra avsnitt Prison Break... det enda som fattades var en vacker o mysig tjej som hade gjort mig sällskap.. då hade det varit en perfekt kväll...

E: Okej då.. känslomässigt så räknas det iaf.. för galet kär blev jag i dig...

Kommentarer
Postat av: niccan

från sjukt gamla evvan du vet

2007-03-07 @ 22:04:56
Postat av: zara

ååååå gu vad gott det får nog jag oxå ta tag i en dag att baka bröd det e ju såååååååå gott!!!!
så har du mågra trvliga recept du vill dela med dig av ????
//// simma lungt det kan va grunt

2007-03-08 @ 11:21:31
URL: http://prinsessanzara.blogg.se
Postat av: Andreas

Tjenare! Satt och letade efter info om SMO på nätet och hamnade på din blogg. Har nu sträckläst båda dina bloggar=D Ska söka till hösten och ska snart göra rullbandstestet!
Tänkte bara berätta att du har en läsare till iaf!

2007-03-08 @ 11:59:12
Postat av: Lari

Niccan: Hmm.. det är längesen det... verkligen längesen..=)

Andreas: Nämen, vad trevligt att höra att du har läst igenom mina bloggar... inte många som orkar med det inte..=)

2007-03-08 @ 18:22:18
URL: http://webkocken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0