Att kasta bort pengar...

Det är inget som jag gör i vanliga fall.. men just nu så känns det som att det här med Glocalnet bara är bortkastade pengar.. totalt värdelöst... jag har inga som helst rättsliga grunder att falla tillbaka på gällande min beställning.. utan det enda jag kan göra nu är att säga upp mitt abbonemang och kasta bort ungefär en tusenlapp i sjön.. för en tjänst som jag inte ens har använt än...

Dessutom så kommer jag ju bli tvungen att öppna ett nytt hos telia... vilket i sin tur kommer kosta pengar... så säg att det här med att skaffa bredband för mig kommer kosta mig i runda slängar 2000-3000 innan jag ens har fått bredband installerat hos mig... vilket troligen inte kommer ske förrän om ytterliga 2 månader... jag hatar detta!!!!!!!!

Vad ni än gör.. välj aldrig något annat än Telia.. jag har hatat Telia.. och jag kommer alltid göra det.. men de har verkligen monopol på grejer.. trots att de inte ska ha det...

Just nu är jag så less på allt.. att jag bara vill skicka en brevbomb till glocalnet till att börja med..

Fan.. man har ju inte en chans som konsument... totalt knullad har jag blivit.. bortkastade stålar..

Kommentarer
Postat av: Pink Panther

Min bror har samma erfarenheter. Glocalnet fungerade inte alls. Nu blev det Telia istället. Du är inte ensam.

2007-03-14 @ 11:32:35
Postat av: Pierre

sicka motherfuckers...

2007-03-14 @ 11:44:22
Postat av: Anonym

Att knul......trodde jag var skönt.
ThN

2007-03-14 @ 12:22:48
Postat av: zara

så det med bredbandet går inte så bar jag hoppas att allt kommer lösa sig en dag jag lovar det kommer det....... och att det känns som du har blivit knullad ja du det vet jag fler som känner sig som men det e bara att ta tillbaka oskulden och jobba vidare ta det från en som vet =)

2007-03-14 @ 12:38:06
Postat av: sophia

Hej!
Jag har tagit del av din blogg och hoppas att jag på något sätt ska kunna vara dig behjälplig då jag arbetar på Kundrelationer på Glocalnet. Då jag inte kan hitta ditt namn eller spåra dig på annat sätt väljer jag att lämna ett meddelande här och hoppas att du inte tar illa vid dig. Mejla gärna mig så ska jag göra allt jag kan för att hjälpa till.

Mvh Sophia frisk

Kundrelationer
Glocalnet

2007-03-14 @ 13:18:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0