Dagen efter...

.. första utekvällen i Sundsvall..och jag är djungelbakis....!

Kvällen blev lite häftigare än planerat.. vi skulle bara käka lite god mat, dricka några öl och sen kanske gå ut en sväng på stan o kika...men det slutade med att vi drack GT, rödtjut, öl o hamnade på O'learys och kom inte hem förrän vid 3...men vi hade ganska så skoj... dock hade det varit bra mycket roligare om inte ett gäng med invandrare fick för sig att mucka gräl med oss...så hela kvällen blev liksom att hålla ögonen på dem.. och sen så stod de utanför och väntade när vi kom ut..men det blev inget slagsmål, även om det hängde lite smått i luften hela kvällen...

Idag har jag inte gjort många knop vill jag lova... legat i soffan mest hela dagen... men kände att jag måste ge mig iväg lite idag iaf.. så jag drog till brandstationen för att kolla nätet lite...

Ikväll ska jag bara hem o kolla på en massa film... sjunka ner i fåtöljen och glo på ett par rullar...funderar på att klämma i mig en pizza också...trist bara att man inte har nån som kan göra en sällskap.. dagar som dessa önskar man att man hade en mysig tjej att gosa ihop sig med... fast iofs.. jag önskar att jag hade en tjej som jag kunde gosa ihop mig med dagligen..:P

Fick tråkiga nyheter av mamma idag med.. en bekant till mig som jag inte har träffat på många år, har dött... dog i badet 44 år gammal... hade tydligen hjärtproblem...=/ Fan, inget roligt när folk man känner går bort.. oavsett om man har träffat dem dagligen eller lite mer sällan... jag tyckte jäkligt bra om honom iaf...

Kommentarer
Postat av: Pierre

i´m sad to höra om din bekant gubben....det är bara att plinga om du behöver prata av dig...vi är ju rätt bra på det.

2007-03-03 @ 21:11:44
URL: http://dapierre.blogg.se
Postat av: prinsessanzara

hej hej det lät som du har haft en ganska trevlig helg...... men det va ju synd att höra om din bekant.....

2007-03-03 @ 21:17:07
URL: http://prinsessanzara
Postat av: Elle*

Partaj i helgen.. jasså:) Jag som troddde du inte festade.. Haha.
Tråkigt att höra om vännen din, sådant är alltid lika jobbigt.
*Kramen*

2007-03-04 @ 08:22:42
URL: http://confessionsofalolita.blogg.se
Postat av: Jennie

hehe ja, det gör man väl :)

2007-03-04 @ 10:02:42
URL: http://unreal.blogg.se
Postat av: Pierre

ja fan på topp kostar....fast idag är man ju fräsh...

2007-03-04 @ 12:10:08
URL: http://dapierre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0