Dessa utmaningar...

Usch, jag är redan trött på dessa utmaningar... har bara fått två stycken än så länge.. men vart man än vänder sg i bloggvärlden, så dyker det upp..

Kedjebrev och liknande.. är såna saker som jag älskar att bryta... och det kommer jag nog göra nu med.... jag kanske tar mig tiden att skriva om lite hemlisar... om jag kommer på några..

Sitter och funderar på hur jag ska göra ikväll.. är hemma hos Lima, men känner mig inte ett dugg sugen på att ge mig ut ikväll.. det är ju 112-fest i stan... dvs en fest för poliser, brandmän, ambulanspersonal, akutsjukvården och så vidare.. ska ju vara grymt skoj, och vad jag har hört så ska det finnas ett par ruggigt snygga kvinnliga poliser i stan... men om man inte är ett dugg sugen på att partaja, vad gör man då?... ska ju dessutom jobba imorrn, och är jag pigg nog innan ett, så har jag en fikadejt med en makalöst vacker tös.... så vad göra?

Aja.. får se...
Dagen var lugn... inte ett enda larm... utan det var bilvård hela dagen...

Ne, åter till soffan...

Kommentarer
Postat av: AA

haha. tönt! det är ju en rolig utmaning! ;P

man behöver inte supa sig dyngkalas för att hamna i kategorin partaja ;)

2007-03-09 @ 21:40:54
URL: http://supergirls-dont-cry.blogspot.com
Postat av: Sandi

Hej hej, jag bara råka snubbla in :)
Trevlig helg! Kanske tittar tillbaka till dig!

2007-03-09 @ 22:22:22
Postat av: MissEllie

Åh... en sån fest hade jag velat snubbla in på... vad kan bli bättre än en fest med män som bär uniform till vardags! *mums*

*skrattar* Tycker definitivt du får höra av dig om och när du drar mot skåne igen ;) jag har aldrig fika dejtat en brandman! :)

2007-03-09 @ 23:10:13
URL: http://missellie.blogg.se
Postat av: Holy

Fest med vackra damer och intressanta kollegor, eller fika med vacker tös... Vilket lyxdilemma.. (Lät iofs som att du gjort ditt val)
Kan ta över ett par av dina problem vilken dag som helst ;)

Länge sen vi bytte ord förresten.. Bättring.

2007-03-10 @ 00:32:30
Postat av: Anonym

Tjing tjing...tsss...ser du lever i hemska dilemman*S* Jaaa...önskar jag oxå haft samma problem att klura över. Tar det bara lugnt i helgen o ska iväg till Hassela nu idag. Hur som helst så har jag kollat teve o de hade ingen inne just nu för salu. Såå...antinget får du sjå dig eller så kolla på annat håll. Sköt om dig*vink*

2007-03-10 @ 10:30:51
Postat av: Emelie

Vad bestämde du dig nu för då? :)

2007-03-10 @ 14:46:11
URL: http://emlisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0