Lovely väder...

Ja jäklar vilket härligt väder det är ute.. solen skiner.. det ligger en massa härlig vit snö på marken, det ser ut som en vacker vinterdag helt enkelt... men det är tö...

Innerst inne så längtar jag enormt mycket efter våren... jag längtar efter att få känna värmen, kunna vandra på stan eller ta långa promenader tillsammans med någon som jag tycker om... få känna vårkänslorna rusa i kroppen på en...dock så behövs det ju någon som får alla dessa känslor att vakna till liv med.. det är kanske ett större problem än att våren ska komma... våren vet jag ju att den kommer förr eller senare, men om kärleken kommer, det kan jag verkligen inte veta... även om jag hoppas det...
Jag har ju hoppats att jag ska hitta mig en vacker o naturnära norrländsk tös här uppe...

Jaja... en vacker dag...

Idag ska jag ner på stan en vända.. funderar på att flytta över alla mina bankgrejer till en ny bank.. frågan är ju bara om man ska ha Swedbank eller någon annan bank.. jag vet inte...gör det någon skillnad egentligen?

Dessutom så ska jag kolla om det går att få fram nåt bra nätverkskort till min dator med...

Kommentarer
Postat av: Pierre

swedbank suger rejält...

2007-03-20 @ 13:14:26
URL: http://dapierre.blogg.se
Postat av: MissEllie

Swedbank.. USCH tänk inte tanken!

Men å andra sidan smaken är ju som baken....

Själv föredrar jag SEB :)

2007-03-20 @ 17:22:50
URL: http://missellie.blogg.se
Postat av: Elin

Nordea är bra... vet ju inte vad du har i dagsläget, men jag tycker de är helt okej...

Kan du inte ta och fota lite natur, jag vill se norrländsk vår (vår-vinter?) :)

2007-03-20 @ 17:45:47
URL: http://mojjan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0