Min gubbe pierre!

Mmm.. jag har min gode vän Pierre.. vi har ett antal telefonsamtal och långa konversationer bakom oss.. med tiden så har vi blivit grymt tighta, och känner varandra ruskigt väl...
Senaste tiden har varit en relativt tuff tid för oss båda två... och vi pratar mycket...
Idag så önskar jag att jag kunde vara hos honom.. snacka med honom.. ge honom en massa råd och tankar gällande vissa saker...jag vet ju hur han fungerar, och jag läser honom som en öppen bok...

Det må vara så att jag själv inte är världens bästa på att ordna det här med realtioner o flickvänner.. men jag är verkligen expert på området när det gäller mina vänner.. Dr Phil + Dr Ruth = Lari....

Gubben.. du vet att jag finns här för dig.. i vått och torrt... and u know i'm right in what i tell you...;)

Kommentarer
Postat av: ~M~

Tur att ni har varandra iaf.

2007-03-14 @ 00:14:40
URL: http://afairytale.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0